تماس با ما

شما می توانید با یکی از روشهای زیر با من تماس بگیرید:

۱- تماس از طریق شماره تلفن همراه (مهندس جباری): ۰۹۱۴۳۸۸۳۲۱۷

۲- تماس از طریق شماره تلفن های ثابت (دفتر پشتیبانی و مشاوره پروژه‌ها)        تلفکس: ۳۲۳۶۱۴۰۵-۰۴۴  

۳- تماس از طریق ارسال ایمیل : SaeidJabbarie@gmail.com

۴- آدرس برای ملاقات حضوری در دفتر فنی مهندس جباری: ارومیه/کیلومتر۱۱ جاده سرو/پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی/ساختمان مرکز رشد/همکف/واحد ۰۰۴

آدرس ما بر روی Google Map

۲۵ نظر

  • عرض سلام و ارادت خدمت شما .
    بتازگی با سایت شما اشنا شدم ، واقعا جای همچین سایتی مبتنی بر diy توی ایران خالی بود .
    طراحی های شمارو که دیدم واقعا شوکه شدم ! واقعا در طراحی ها حساب شده و از قطعات مرغوبی شده .
    چنتا سوال داشتم خدمتتون ، ایا پروژه سفارشی قبول میکنید ، اگر بله شرایط رو لطفا بفرمایید .
    بنده برای مصارف hifi ( سیستم های صوتی حرفه ای ) به پاور و تجهیزات کاملا ایزوله با کمترین نوسان جهت تامین برق دیوایس های گران قیمت نیاز دارم. اصولا این گونه بورد ها از خازن های باکیفیت با نویز پایین ۱uv پشتیبانی میشه . در صورت توافق ، نمونه هایی از اونهارو میفرستم
    با تشکر .

    • با سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیز
      اول از همه بابت وقتی که گذاشتین و از کارهای بنده بازدید کردید بسیار بسیار سپاسگزارم. دوم بابت دیدگاه دلگرم کننده ی شما واقعا ممنونم که وقتی بنده چنین کامنتهای محبت آمیز از طرف دوستداران الکترونیک رو مطالعه میکنم واقعا انرژی مثبت و غیر قابل وصف میگیرم. سوم اینکه بله سفارش پروژه قبول میکنیم و نحوه سفارش به این گونه میباشد که شما مشخصات کامل ورودی و خروجی ( جریان و ولتاژ ) شرایط کاری دستگاه و … رو برای ما از طریق تلگرام و یا ایمیل میفرستید و بعد از بررسی و استعلام قیمت از بازار پیشفاکتوری رو براتون آماده میکنیم که در این پیشفاکتور جزئیات کار و مشخصات کامل دستگاه به همراه زمان اجرای پروژه و هزینه های اولیه رو خدمتتون آماده و ارسال میکنیم.

    • متاسفانه برای این مبحث بجز منابع زبان اصل منابع دیگه ای سراغ ندارم و معروفترین کتاب که فقط و فقط به این بحث اشاره کرده کتاب Christophe Basso به نام Designing Control Loops for Linear and Switching Power Supplies: A Tutorial Guide هست که بحث جبرانسازها رو به طور کامل توضیح داده و با مثالهای فراوان شبیه سازی انجام داده و نتایج رو تو کتاب آورده. میتونید این کتاب رو دانلود و مطالعه کنید.

  • سلام بر مهندس جباری بزرگ
    مهندس چندتا سوال دارم
    اول اینکه رنگ هسته های تروئید بیانگره چیه؟ایا جدول خاصی داره؟
    دوم اینکه تفاوت هسته پودر اهن و فریت و سیلیس چیه؟و از هر کدوم کجا استفاده میشه؟
    سوم اینکه کدوم یکی از کتابای مارتی برون یا کرسیس یا پرسمن یا کریستف باسو ترجمه فارسی دارن؟

    • سلام و درود بر آقای یزدانی عزیز
      رنگ هسته های تروئیدی مثل رنگ مقاومتها معنی و مفهوم خاصی داره که برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد میکنم این ۳ لینک رو بررسی فرمائید. لینک ۱ / لینک ۲ / لینک ۳
      هسته های پودر آهنی دارای AL پایین تری نسبت به هسته های فریت میباشد و از طرفی در ساختار این هسته ها فاصله هوایی بین ذرات این هسته ها ایجاد شده و به سختی به اشباع میرن از این هسته ها بیشتر در خروجی توپولوژیهای باک فوروارد نیم پل و تمام پل به عنوان فیلتر خروجی استفاده میشه ولی من به تازگی از هسته های MPP برای این فیلتر استفاده میکنم که رنگ خاکستری داره و میتونید از فروشگاه عرفان الکترونیک تهیه کنید. هسته ای که من تهیه کرده بودم C055929A2 بود که دیتاشیت رو میتونید دانلود کنید. هسته های فریت دارای AL بالایی هستند و بیشتر برای انتقال انرژی کاربرد دارن یعنی به عنوان هسته ایزوله کننده اولیه و ثانویه مورد استفاده قرار میگیرن. اما در کل باید خدمتتون عرض کنم که بحث هسته های فرکانس بالا واقعا بحث بزرگی محسوب میشه و من خودم سعی میکنم بیشتر با دیدن مدارات مختلف و تست هسته ها و سلفهای اونا و مطالعه اطلاعاتم رو تکمیل کنم.
      اگه بخوام براتون یه مثال ساده بزنم به شکل هست که من خودم برای فیلتر خروجی خانواده فوروارد از هسته های زرد و یا خاکستری استفاده میکنم برای ترانس پالس از هسته های سبز رنگ استفاده میکنم و برای ترانسهای سوئیچینگ از هسته های فریت سیاه رنگ با شکلهای EE یا ETD یا EER یا PQ کمک میگیرم.
      در مورد کتب سوئیچینگ باید عرض کنم که سعی کنید منابع زبان اصلی رو مطالعه کنید چون ترجمه ای این کتابها خیلی خیلی بد صورت گرفته و متاسفانه بعضی قسمتها بی دلیل حذف شده! در این کتاب ترجمه شده مارتی بروان و کرسیس رو دیدم ولی اون دوتای آخر زبان اصلش تو اینترنت موجوده.

  • سلام و درود بر مهندس جباری
    مهندس جان من دنبال یادگیری منابع تغذیه سوییچینگ هستم ولی متاسفانه تا حالا سورس مناسبی پیدا نکردم که هم به زبان فارسی باشه و هم کاملا بشه با اون ی منبع سوئیچینگ طراحی کرد
    اگه ممکنه منو راهنمایی کنید
    باید از چه منبعی شروع کنم اگه جزوه و یا کتاب خاصی مد نظرتون باشه ممنون میشم بهم پیشنهاد بدید

    • با سلام و تشکر بابت بازدید از سایت و دیدگاه خوبتون
      متاسفانه همونطوری که خودتونم اشاره کردید منابع فارسی کامل و جامعی که با دید و توضیح عملی به بحث طراحی و محاسبه منابع سوئیچینگ بپردازه نداریم و اکثرا همگی به مباحث تئوری اکتفا کردند. خیلیا ازم پرسیدن که من استارت کاریم رو از کجا زدم و چگونه تونستم در دنیا منابع تغذیه سوئیچینگ درصدی ناچیز پیشرفت کنم. در پاسخ به این دوستان بنده به همگی یه چیز گفتم اونم خوندن Application Note ها شرکتهای معتبری چون ST / TI / ONsemi / Linear / Fairchil / Vishy / IXYS و … . اگه ما بخوایم به منابع فارسی اکتفا کنیم بهتون قول ۱۰۰ درصد میدم که در همون استارت اولیه کار خسته خواهیم شد اما Application Note ها در کمتر ۲۰ صفحه مستقیما میره سره اصل مطلب و با جزئیاتی کاری نداره و شما نتیجه نهایی رو اونجا مشاهده میکنید. اما طبیعتا مواردی خواهد بود که شما نیاز خواهید داشت که بیشتر در موردشون اطلاعات کسب کنید، در اینجاست که خودتون رو درگیر مباحث تئوری میکنید چرا!؟؟؟! چون نتیجه جلو چشتون هست ولی میل درونیتون میخواد مبدا اصلی رو بدونید که مثلا این فرمول از کجا اومده و دلیل استفادش چی بوده!
      توضیحات بالا روند کار من تو این چند سال بوده و هست و اگه عمری باشه خواهد بود. ولی من یه پیشنهادی بشما دارم و اکثرا هم برای دوستانی که میخوان تو این ضمینه کار کنند کتاب Power Supply Cookbook اثر Marty Brown رو پیشنهاد میکنم. ویژگی این کتاب اینکه در کنار مباحث تئوری مدارات و شماتیکهای عملی رو نیز آورده که این برای من که اولین بار کتاب رو دیدم یه سکوی پرتابی بود برای درک بهتر منابع سوئیچینگ.
      در آخر میخوام اینو خدمتتون عرض کنم که منابع فارسی تو پیشرفت کاری بنده شاید ۱۰ یا حداکثر ۱۵ درصد تاثیر داشتند از این رو خودتتون رو به سمت رفرنسهای اصلی میل بدید تا بهتر و سریعتر به نتیجه برسید. بازم اگه سوالی من در خدمتم.
      یا علی

      • خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون آقای مهندس
        من با دیدن بورد های شما به وجد اومدم آفرین به شما که تو ایران این کارو انجام دادید و به نتیجه رسیدید.
        انشالا موفق و پیروز باشید.

  • با سلام خدمت مهندس جباری
    من برای تولید یه مجموعه نیاز به مدار شارژ موبایل دارم ، میخواستم بدونم تولید ۵۰۰ مجموعه از این محصول به چه قیمتی خواهد شد ؟ و آیا امکان تولید و همکاری برای شما وجود دارد ؟

    منتظر جواب شما هستم .
    با تشکر جوادی

  • با سلام 3 تا سوال داشتم خدمتتون آقای مهندس:
    1- واسه 2 تا LED 100 وات میشه از یک درایور استفاده کرد و بطور کلی ارزانترین راه واسه این که 2 تا روشن کنیم بصورت موازی
    2- قیمت درایور بی زحمت
    3- بنظرتون میشه از یک ترانس معمولی 220 به 12 و بعد اون ماژول رگولاتور Dc-Dc با توان 150 وات استفاده کنم؟
    سپاسگزارم

    • با سلام خدمت دوست عزیز
      1. باید عرض کنم که برای راه اندازی LED در توان 100 وات ارزانترین راه استفاده از همون درایور هست. چون اگه شما بخواهید که جریان LED رو با مدارات خطی کنترلی کنید ابعاد مدارات بشدت بزرگ خواهد شد و از طرفی بدلیل تلفات بالا در مدارات خطی طول عمر مدار هم طبیعتا پایین خواهد آمد و هزینه ی تعمیر و نگهداری چنین مداراتی حتما بیشتر از هزینه درایور حرفه ای خواهد بود!

      2. در مورد قیمت باید عرض کنم که ما تک فروشی نداریم و کاره ما طراحی و فروش امتیاز کامل مدار هست ولی بعضی از دوستان میخوان قبل خرید امتیاز مدارات ما یه تستی از مدار داشته باشن که در این شرایط ما نمونه ی را مونتاژ و جهت تست ارسال میکنیم ولی قیمت تکی مدار در این شرایط بیشتر خواهد بود که فک نکنم برای شما مقرون بصرفه باشد. قیمت درایور نمونه دویست و پنجاه هزار تومان که بعد از تست و خرید امتیاز کامل مدار این قیمت از مبلغ توافق شده کسر میشود و یه جورایی هدیه ما به مشتری خواهد بود.

      3. پیشنهاد میکنم که به هیچ وجه این کار رو انجام ندید چون نه تنها ابعاد سیستم بزرگ خواهد شد بلکه احتمال صدمه دیدن LED هم هست ! البته اگه توان شما زیر 20 وات بود مشکلی نبود ولی برای توان 100 وات نمیگم شدنی نیست بلکه روش کار اشتباهه!

      موفق باشید 🙂

  • با سلام و عرض ادب و ارادت
    تقدیر و تشکر میکنم از نوع فعالیتتان که مثل اکثر سایت ها سا اشخاص شاخه به شاخه نبوده و یک رشته را بصورت تخصصی و کامل پیش رو دارید
    جناب مهندس پیشنهادی داشتم راجع به راه اندازی قسمتی در سایتتون مبنی بر پرسش و پاسخ ( یک قسمتی مثل انجمن )که سوال و جواب داشته باشیم و مشکلماتمان حل شود
    من الله توفیق

    • با سلام خدمت مهندس یاسر غنی زاده عزیر، دوست و استاد دوران خوب دانشگاه
      یاسر جان از اینکه سایت بنده مورد تائید شما بوده بسیار خوشحال و شادمانم. همونطور که ملاحضه میکنید بخشیهایی از سایت ( مثلا آموزش منابع سوئیچینگ و میکروکنترلرهای PIC ) بدلیل مشغله کاری راه اندازی نشده که در آینده خیلی نزدیک نه تنها نواقص را برطرف خواهم کرد بلکه بنابه فرمایش شما بخش ” پرسش و پاسخ ” را راه اندازی خواهم نمود ولی به شرط آنکه شما هم مرا با نظرات سازنده و مفیدات راهنمایی فرمائید.دوست من، هدفم از ایجاد این سایت دو چیز است:
      1. رزومه کاری
      2. آموزش و انتقال تجربیات کاری به نسلهای آینده
      که امیدوارم اول به کمک خدا و دوم به کمک دوستان و اساتید خوبی مثل شما به این هدف برسم.

      باتشکر
      سعید جباری

      • به به …
        سلام و احترام به دوستان هم دانشگاهی عزیز مهندسان عزیز یاسر و سعید عزیز.
        بسیار سایت جالب و تحسین برانگیزی دارین جناب مهندس جباری.
        امیدواریم مثل دوران دانشجویی همیشه در اوج باشین.

        با احترام
        کریم باقری

        • سلام و درود بر دکتر کریم جان عزیز
          واقعا برای بنده افتخاری محسوب میشه که شما دوست و هم دانشگاهی عزیز از سایت و کارهای ناچیز بنده بازدید کرده و وقت گرانبهاتون رو صرف نوشتن دیدگاه گذاشتید.
          بنده هم کمابیش شاهد فعالیتهای شما در Linkedin و سایر شبکه های اجتماعی هستم و از اینکه تونستید خودتون رو از لحاظ سطح علمی به درجات بالایی برسونید واقعا خوشحالم و امیدوارم در آینده خبرهای خوشی از شما و کارهاتون بشنوم.

          با تشکر
          سعید جباری

  • سلام
    میخواستم بدونم درایوری هست که بتونه 10w led power رو روشن کنه ؟ یعنی با ورودی 12 ولت(باتری ماشین)

    ممنون میشم کمکم کنید

    • با سلام و تشکر
      دوست عزیز شما هر درایوری که دوست داشته باشین ما میتونیم براتون طراحی کنید اونم با راندمان بالا و کارایی بسیار دقیق. فقط کافیه که ولتاژ و جریان رو بهمون بگید. ولی در بین مداراتی که طراحی کردیم تا حالا در خواستی برای این نوع LED نشده . میشه ولتاژ و جریان نامی LED رو اینجا قید کنید؟ اگه دیتاشیت داشته باشه که عالی میشه.

      با تشکر

  • سلام بر آقای جباری خوش تیپ!

    وبگاه شما را به طور اتفاقی دیدم و خوشحالم که موفق به ساختن و پرداختن این دستگاه ها شده اید.

    من در آلمان زندگی می کنم و اگر شما محصولات خود را به صورت تجارتی تولید می کنید + کیفیت کارهاتان به نظر خودتان قابل ارایه در اروپا هست + قیمت تان قابل رقابت با چینی ها هست + روی قول و قرارتان می شود حساب کرد، امکان عرضه ی اینترنتی محصولات تان در آلمان را دارم. اگر علاقه مند بودید، تماس بگیرید.

    ضمناً اگر از لحاظ تامین برخی قطعات یا وسایل و نمونه مواردی وجود داشته باشد، با کمال میل و به قیمت تمام شده (غیرانتفاعی) انجام خواهم داد.

    پیروز باشید

    فرزاد

    • سلام من به کمک کسی که المان زندگی میکنه دارم اگر میتونید لطفا ایمیل بزنید.
      من یک ویلچر آلمانی خریدم تنظیماتش بهم ریخته تو مشهد و اینترنت کسی یاد نداره شما چون در المان هستید میتونید با شرکت تماس بگیرید و بپرسید .
      s62montazeri@yahoo.com

نظر بدهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.